LİSANS ÖĞRENCİLERİMİZİN TUBİTAK 2209 PROJESİNDE BAŞARISI

TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı tarafından yürütülen “2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” kapsamında İlköğretim Matematik Öğretmenliğinde öğrenim görmekte olan öğrencilerimizin 4 projesi bu kapsamda desteklenmeye hak kazanmıştır. Anabilim dalı öğretim üyelerimizden Dr. Öğretim Üyesi Berna AYGÜN’ün danışmanlığında öğrencilerimiz Nuran Özer, Esra İnci ve Melek Tosun’un “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilim İnsanı Algıları ve Değişimi: Türk Matematikçilerin Tanıtımına Yönelik Web2.0 Araçları İle Zenginleştirilmiş Etkinlikler” adlı projesi, Ümran Dalkılıç ve Müzeyyen Sevde Günay’ın “Ortaokul Matematik Eğitiminde Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanına Yönelik Oyunlaştırma Çalışması: Kaçış Odalarının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi” adlı projesi ve Eda Güler ve Zehra Findos’un “Bilgi İşlemsel Düşünmeye Yönelik Etkinliklerin Matematiksel Modelleme Becerisine Etkisi” adlı projesi ve Dr. Öğretim Üyesi Atilla ÖZDEMİR danışmanlığında öğrencimiz Aliye Beyza Vergisiz “Geogebra Destekli Origami Etkinlikleri ile Dörtgenlerin Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Kavram İmajlarına Etkisinin İncelenmesi” adlı projesi desteklenmek üzere kabul edilmiştir.

Öğrencilerimizi ve öğretim üyelerimizi elde ettikleri başarıdan dolayı tebrik eder, çalışmalarında kolaylıklar dileriz.

Yayın Tarihi: 26/05/2022
Okunma Sayısı: 259